Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ОГОЛОШЕННЯ
про добір на період дії карантину
Назва та категорія посади, стосовно якої прийнято рішення про необхідність призначення |
Посада категорії «В» -Секретар Індустріального районного суду міста Дніпропетровська – 1 вакансія |
|
Посадові обов’язки |
1.Веде первинний облік справ і матеріалів, розгляд яких передбачено процесуальним законодавством, забезпечує заповнення обліково-статистичних карток в електронному вигляді. 2.Забезпечує зберігання судових справ та інших матеріалів. 3.Веде номенклатурні справи суду. 4.Здійснює облік і забезпечує зберігання речових доказів. 5.Здійснює підготовку судових справ із скаргами, поданнями для надіслання до судів вищих інстанцій. 6.Проводить роботу з оформлення звернення судових рішень до виконання, контролює одержання повідомлень про їх виконання та забезпечує своєчасне приєднання до судових справ. 7.Веде контрольні та зведені контрольні виконавчі провадження. 8.Здійснює облік виконавчих документів, які передаються для виконання до державної виконавчої служби. 9.Проводить перевірку відповідності документів у судових справах опису справи. 10.Складає за встановленими формами статистичні звіти про результати розгляду судових справ. 11.Надає пропозиції щодо складання номенклатури справ суду. 12. Здійснює підготовку та передачу до архіву суду судових справ за минулі роки, провадження у яких закінчено, а також іншу документацію канцелярії суду за минулі роки. 13.Здійснює прийом громадян, видачу копій судових рішень, інших документів, які зберігаються в канцелярії суду, та судових справ для ознайомлення учасникам судового розгляду відповідно до встановленого порядку. 14.На час тимчасової відсутності старшого секретаря суду за наказом керівника апарату суду виконує його обов'язки. 15.Виконує доручення голови суду, керівника апарату суду та старшого секретаря суду щодо організації роботи канцелярії суду. 16. Виконує інші доручення голови суду та керівника апарату суду. |
|
Умови оплати праці * |
Посадовий оклад – 4204,00 грн., Надбавка за ранг (від 200 – 500 грн.); Надбавка за вислугу років – 3 відсотки посадового окладу за кожний календарний рік стажу державної служби, але не більше50 відсотків посадового окладу; Інші виплати,надбавки, премії – у разі встановлення при наявності достатнього фонду оплати праці. |
|
Інформація про строковість призначення на посаду ** |
Укладення контракту про проходження державної служби на період дії карантину, установленого з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.04.2020 № 290, але не більше двох місяців після відміни карантину. |
|
Перелік інформації, необхідної для призначення на вакантну посаду, в тому числі форма, адресат та строк її подання*** |
1) заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби (додаток 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246; 2) резюме за встановленою формою, в якому обов’язково зазначається така інформація: - прізвище,ім’я, по батькові кандидата; - реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України; - підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти; - підтвердження рівня володіння державною мовою; - відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах; 3) заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки (стаття 6 Закону). |
|
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення добору на вакантну посаду |
Коваленко Анастасія Петрівна тел. (056) 720-94-05 |
|
Вимоги |
||
1. |
Освіта |
Не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра за спеціальністю «Правознавство» або «Правоохоронна діяльність» |
2. |
Досвід роботи |
Не потребує |
3. |
Володіння державною мовою |
Вільне володіння державною мовою |
4. |
Володіння іноземною мовою |
Не потребує |
Вимоги до компетентності |
||
1 |
Професійні чи технічні знання |
Відповідно до посади з урахуванням вимог спеціальних законів. Якісне виконання поставлених завдань, командна робота та взаємодія, сприйняття змін, вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення. |
2 |
Знання сучасних інформаційних технологій |
Володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача; досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint); навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет. |
3 |
Особистісні компетенції |
Відповідальність і пунктуальність, системність і самостійність в роботі, уважність до деталей, наполегливість, ініціативність, комунікабельність, вміння працювати в стресових ситуаціях та з великим обсягом інформації. |
4 |
Професійні знання |
Конституція України, Закон України «Про державну службу», Закон України «Про запобігання корупції» Закон України «Про судоустрій і статус суддів» Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого Рішенням Ради суддів № 30 від 26.11.2010 року, Інструкція з діловодства в місцевих та апеляційних судах України, затверджену Наказом Державної судової адміністрації України від 20.08.2019 року № 814. |